კატალოგი

გარანტია

გამოყენებული ტერმინები და ცნებები

 წინამდებარე წესებში გამოყენებულ ტერმინებს აქვთ შემდეგი მნიშვნელობა:

 შპს „ABC-Telecom GE“ ან/და კომპანია/გამყიდველი/მოვაჭრე - შეზღუდული პასუხისმგებლობის საზოგადოება „ABC-Telecom GE“ (ს/კ: 405485915, მისამართი: თბილისი, ცენტრალური რკინიგზის სადგური, სადგურის მოედანი №2,  სავაჭრო ცენტრი Tbilisi Central; ცხელი ხაზი: *6060).

ვებგვერდი – შპს „ABC-Telecom GE“-ის კუთვნილი მაღაზიათა ქსელის «Kontakt Home»-ის ვებ-გვერდი www.kontakt.ge.

ფიზიკური პირის მიერ შეძენილ საქონელზე ვრცელდება 2 წლიანი კანონისმიერი გარანტია, რომლის გასვლის შემდგომ კომპანიის ასორტიმენტში მყოფი ზოგიერთი ელ. საყოფაცხოვრებო ტექნიკის ზოგიერთ მოდელებზე, ან მათ გარკვეულ საკვანძო ნაწილებზე, ვრცელდება ასევე ეს კომერციული გარანტია, რომელთა ვადები და პირობები მითითებულია ელ. საყოფაცხოვრებო საქონლის მწარმოებლის საგარანტიო პირობებსა და ელ. საქონლის საგარანტიო ტალონებში.

მოცემული გარანტია არ ვრცელდება იურიდიული/მეწარმე პირის და სახელმწიფო ორგანიზაციის მიერ შეძენილ საქონელზე.

სხვა პირობები:

 არასამეწარმეო საყოფაცხოვრებო ტექნიკის სამეწარმეო დანიშნულებით გამოყენების შემთხვევაში, პროდუქტის კომერციული საგარანტიო ვადა განისაზღვრება 2 (ორი) თვით.

კომერციული საგარანტიო პირობები:

კომერციული საგარანტიო მომსახურება ფარავს ოფიციალური ბრენდის მიერ დადგენილ პირობებს, რომელიც მითითებულია კომპანიის საგარანტიო ტალონებსა და მწარმოებლის საგარანტიო პირობებში;

კომერციული საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს ნივთის უფასო შეკეთებას, ან შეცვლას კომერციულ საგარანტიო პერიოდში. კომერციული საგარანტიო მომსახურება ხორციელდება ავტორიზებულ სერვის ცენტრებში, კომერციული საგარანტიო ტალონში მითითებულ მისამართებზე;

სერვის ცენტრში კომერციული საგარანტიო მომსახურების მისაღებად უნდა წარადგინოთ კომერციული საგარანტიო ტალონი, გადახდის დამადასტურებელ დოკუმენტთან ერთად და მწარმოებლის კომერციული საგარანტიო ტალონი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში);

მწარმოებლის კომერციული საგარანტიო ტალონი (ასეთის არსებობის შემხვევაში) უპირატესია;

კომერციულ საგარანტიო ტალონში აუცილებლად უნდა იყოს აღნიშნული ნივთის დასახელება, სერიული/იმეი კოდი, მყიდველის ვინაობა, შეძენის თარიღი, გამყიდველი კომპანიის ბეჭედი. წინააღმდეგ შემთხვევაში პროდუქტს კომერციული საგარანტიო მომსახურება არ შეეხება;

კომერციული გარანტიის მოქმედების შემთხვევაში გაბარიტული ტექნიკის ტრანპორტირება სერვის ცენტრამდე და პირიქით მომხმარებლისთვის უფასოა (სერვისცენტრიდან 30 კმ. რადიუსში) შემდეგ ტექნიკაზე: * მაცივარი, გაზქურა, სარეცხი მანქანა, ჭურჭლის სარეცხიმანქანა, გამათბობელი, კონდიციონერი, ჩასაშენებელი ზედაპირი, ღუმელი (არა მიკროტალღური), გამწოვი, ტელევიზორი 43“-დან. გაბარიტული ტექნიკის: * მაცივარი, გაზქურა, სარეცხი მანქანა, ჭურჭლის სარეცხი მანქანა, გამათბობელი, კონდიციონერი, ჩასაშენებელი ზედაპირი, ღუმელი (არა მიკროტალღური), გამწოვი, ტელევიზორი 43“-დან, მომხმარებელმა გამოძახების გასაფორმებლად და ინსტრუქციების მისაღებად უნდა დარეკოს ტექნიკის ბრენდის ავორიზებული სერვის ცენტრში. კომერციული გარანტიის მოქმედების შემთხვევაში, სხვა ნებისმიერი ტექნიკის ტრანსპორტირება სერვის ცენტრამდე და პირიქით ხორციელდება მომხმარებლის ხარჯებით.

მისამართზე სერვის ცენტრის ცრუ გამოძახება არის ფასიანი და ანაზღაურდება მომხმარებლის მიერ. შემდეგი ტარიფით 20 ლარის ოდენობით ყოველ ცრუ გამოძახებაზე.

სერვის ცენტრი ვალდებულია, შეაკეთოს დაზიანებული ტექნიკა კომერციულ საგარანტიო ტალონში მითითებული პირობების შესაბამისად, სერვის-ცენტრში მიღების მომენტიდან 15 კალენდარული დღის განმავლობაში, მაგრამ, იმ შემთხვევაში, თუ ტექნიკაში შესაცვლელი იქნება ისეთი სათადარიგო ნაწილი, რომელიც არ იქნება ადგილზე და გამოსაწერია საზღვარგარეთიდან, მაშინ ეს ვადა გაგრძელდება 30 სამუშაო დღემდე (არ შედის შაბათ-კვირა და ოფიციალური დასვენების დღეები).

იმ შემთხვევაში, თუ შეუძლებელია ნივთის შეკეთება ან ნივთი აღნიშნულ ვადაში ვერ შეკეთდა, მოხდება ნივთის შეცვლა ახალი იდენტური მოდელის პროდუქტით, ან ასეთის არარსებობის შემთხვევაში, მომხმარებელთან შეთანხმებით ჩანაცვლდება იდენტური სპეციფიკაციის სხვა მოდელით ან შეწყდება ხელშეკრულება და დაბრუნდება გადახდილი ღირებულება, კანონმდებლობით გათვალისწინებული წესით. იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი და არა სრული კომპლექტაცია (აქსესუარები და სახარჯი მასალები, შეფუთვა, ყუთი).

კომერციული გარანტიის პირობებში (ორ წლიანი კანონისმიერი გარანტიის ვადის გასვლის შემდგომ) ნივთის შეცვლა არ მოხდება შემდეგ შემთხვევებში:
1. ნივთი ჰიგიენური ხასიათისაა (მაგ: ყურსასმენი წვერსაპარსი და სხვ);
2. ნივთი დამონტაჟებულია (მაგ: ჩაშენებული ავეჯში, მიმაგრებული კედელზე და სხვ).

კომერციული საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება ან უქმდება შემდეგ შემთხვევებში:

ტექნიკაზე, რომელიც ფიზიკურად არის დაზიანებული;
გადაზიდვის შედეგად გამოწვეული დარტყმის დროს;
გაკაწრული, გაბზარული,დამწვარი და ასე შემდეგ;
ექსპლოატაციის წესების დარღვევისას;
როცა სამონტაჟო ან საგარანტიო სამუშაოები არ არის შესრულებული უფლებამოსილი სერვისცენტრის სპეციალისტის მიერ;
ტარაკნების, მწერების, მღრღნელების მიერ მიყენებული და სტიქიური უბედურებების დროს გამოწვეული დაზიანების შემთხვევაში;
საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება პროდუქციის აქსესუარებზე და დეტალებზე;
არასწორი მონტაჟის შედეგად გამოწვეული პრობლემების შემთხვევაში  (თუ მონტაჟი არ არის შესრულებული უფლებამოსილი სერვისცენტრის სპეციალისტის მიერ)
ტალონის გადასწორების შემთხვევაში;
მექანიკური ზემოქმედებით გამოწვეული დაზიანების შემთხვევაში;
თუ საგარანტიო ვადის პერიოდში არ უტარდება შესაბამისი ტექ. მომსახურება (ფილტრების, სადრენაჟე სისტემის გასუფთავება და ა.შ)
თუ ნივთის დაზიანება გამოწვეულია არა მწარმოებლის წუნით, არამედ მისი არასწორი გამოყენებით და ექსპლოატაციის წესების დარღვევით;
თუ ადგილი აქვს სითხის, ორთქლის ან სხვა უცხო სხეულის მოწყობილობაში მოხვედრის შედეგად დაზიანებას;
დაზიანება გამოწვეულია ელ.ქსელის გაუმართაობით (ძაბვის ცვლილება), მექანიზმის დანესტიანებით, კოროზიით, მაღალი და დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედებით.
გამყიდველი ორგანიზაციის მიერ ავტორიზებული სერვის ცენტრში მიმართვის გარეშე ჩატარებული სამუშაოების შემთხვევაში. (მექანიკური დაზიანება, ქიმიური ნივთვიერებების ზემოქმედება, თვითნებური რემონტი, მონტაჟი, დემონტაჟი, შესაკეთებელი სამუშაოები, არასტაბილური ძაბვა).
აგრეგატი მწყობრიდან გამოვიდა ხანძრის, წყალდიდობის, ან სხვა სტიქიური უბედურების გამო;
დეფექტი გამოწვეული არ არის ქარხნული წუნით
პროდუქტის მახასიათებლებში მითითებული მოწყობილობის დაცვის სტანდარტები ამცირებს, მაგრამ არ გამორიცხავს ამ დაზიანების მიღების ალბათობას. მომხმარებელი ვალდებულია დაიცვას შეძენილი ნივთი მექანიკური, თერმული და ჰიდრო დაზიანებისგან.

გაუგებრობის თავიდან ასაცილებლად, გთხოვთ ექსპლუატაციის წესებს გაეცნოთ მწარმოებლის ვებ.გვერდზე, ან პროდუქციის თანდართულ დოკუმენტაციაში.

გთხოვთ კომერციული გარანტიის მომსახურების მისაღებად დაუკავშირდეთ ელ. საყოფაცხოვრებო საქონლის ავტორიზებულ სერვის ცენტრებს, რომელთა მონაცემები და რეკვიზიტები მითითებულია კომერციულ საგარანტიო ტალონსა და/ან პროდუქციის თანდართულ დოკუმენტაციაში, აღნიშნული ინფორმაცია შეგიძლიათ მიიღოთ ფილიალებშია ანდა ცხელი ხაზის: (*6060) მეშვეობით.

საგარანტიო ფურცლის დაკარგვის შემთხვევაში აღდგენის მიზნით გთხოვთ, მიმართოთ ფილიალებს ან დაგვიკავშირდეთ ცხელ ხაზზე (*6060)

 

თბილისი ცენტრალის ფილიალი - სავაჭრო ცენტრი "თბილისი ცენტრალი" - II სართული

მისამართი: თბილისი, სადგურის მოედანი №2, 2 სართული

 

გლდანი მოლის ფილიალი - სავაჭრო ცენტრი "გლდანი მოლი" - II სართული

მისამართი: თბილისი, ვასაძის ქუჩა (მეტრო ახმეტელის თეატრის მიმდებარედ)

 

თბილისი მოლის ფილიალი - სავაჭრო ცენტრი "თბილისი მოლი" - I სართული

მისამართი: თბილისი, დავით აღმაშენებლის ხეივანი 16 კმ

 

ბათუმის ფილიალი- ბათუმი,ტბელ-აბუსერიძის ქუჩა 13 -  I სართული

 

 

Შესვლა
აღნიშნული სერვისით სარგებლობისთვის აუცილებელია შეხვიდეთ სისტემაში ან დარეგისტრირდეთ.

ანგარიში და პარამეტრები

განვადება
დაგვიკავშირდით: *6060