კატალოგი

FAQ

 

როგორ შევიძინო პროდუქტი?

შეარჩიეთ სასურველი პროდუქტი და დაამატეთ კალათაში. გააფორმეთ შეკვეთა ან გამოაგზავნეთ მოთხოვნა  "ერთი დაჭერით შეკვეთა" ფუნქციის საშუალებით.

 

ნაღდი ანგარიშსწორება შესაძლებელია?

ნაღდი ანგარიშსწორება არ არის შესაძლებელი მიწოდების დროს.თუმცა, თუ თქვენ თავად მონიშნავთ შეკვეთის სასურველი ფილიალიდან გატანას, ჩვენს მაღაზიაში შეძლებთ ნაღდი ანგარიშსწორებით გადახდას. 

 

რამდენ დღეში ხდება მიწოდება?

თბილისსა და ბათუმში მიწოდება ხორციელდება, შეკვეთიდან  1-2 სამუშაო დღეში. ხოლო, რეგიონებში 3-7 სამუშაო დღემდე.

 

რა ღირს მიწოდების სერვისით სარგებლობა?

თუ თქვენი შეკვეთა აღემატება 100 ლარს, მიწოდება თბილისსა და ბათუმში არის უფასო. ხოლო,100 ლარამდე შენაძენს, ემატება ტრანსპორტირების საფასური 10 ლარი.

რეგიონებში მიწოდების საფასური დამოკიდებულია ნივთის წონაზე და კონკრეტულ მისამართზე.

 

სად ვნახო სერვის ცენტრზე ინფორმაცია?

სერვის ცენტრების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად დააჭირეთ ბმულს.

 

სად მდებარეობს კონტაქტ ჰოუმის ფილიალები და რომელ საათამდე მუშაობთ?

კონტაქტ ჰოუმის ფილიალების და ასევე სამუშაო საათების ჩამონათვალი შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე.

 

შესაძლებელია ონლაინ განვადების გაფორმება?

ონლაინ ნივთის შეძენისას შეგიძლიათ ისარგებლოთ ჩვენი შიდა განვადებით ან საქართველოს ბანკის განვადებით.

 

შესაძლებელია ონლაინ შიდა განვადებით სარგებლობა?

დიახ, შესაძლებელია. ამისათვის, თქვენი საკონტაქტო უნდა დატოვოთ სასურველ ნივთზე, "ერთი დაჭერით" შეძენის ღილაკის მეშვეობით. დეტალური ინფორმაცია შიდა განვადების შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ბულზე.

 

Შესვლა
აღნიშნული სერვისით სარგებლობისთვის აუცილებელია შეხვიდეთ სისტემაში ან დარეგისტრირდეთ.

ანგარიში და პარამეტრები

განვადება
დაგვიკავშირდით: *6060